2014

Kameraseuran kevätkokouksessa valittiin voittaja seuran sisäiseen Vuoden kuvaaja -kilpailuun vuodelle 2014. Kisan aihe oli “Luonnon voimaa” ja voittajaksi valikoitui jäsenten äänestämänä Tiina Lämsä kuvallaan ‘Monenlaista voimaa’. Onnea, Tiina!

Monenlaista voimaa – Tiina Lämsä

2013

Kameraseuran kevätkokouksessa valittiin voittaja seuran sisäiseen Vuoden kuvaaja -kilpailuun vuodelle 2013. Kisan aihe oli “Täyttä rautaa” ja voittajaksi valikoitui jäsenten äänestämänä Olli Nylandet kuvallaan ‘Kuulat sekaisin’. Onnea, Olli!

Kuulat sekaisin – Olli Nylander

2012

Kameraseuran kevätkokouksessa valittiin voittaja seuran sisäiseen Vuoden kuvaaja -kilpailuun vuodelle 2012. Kisan aihe oli “Kulunutta kauneutta” ja voittajaksi valikoitui jäsenten äänestämänä Timo Melantie. Onnea, Timo!

Timo Melantie

2011

Kameraseuran kevätkokouksessa valittiin voittaja seuran sisäiseen Vuoden kuvaaja -kilpailuun vuodelle 2011. Kisan aihe oli “Elo ihmisen” ja voittajaksi valikoitui jäsenten äänestämänä Heikki Mikkilä kuvallaan ‘Etumatka’. Onnea, Heikki!

Etumatka – Heikki Mikkilä

2010

Kameraseuran kevätkokouksessa valittiin voittaja seuran sisäiseen Vuoden kuvaaja -kilpailuun vuodelle 2010. Kisan aihe oli “Kolme väriä” ja voittajaksi valikoitui jäsenten äänestämänä Tiina Lämsä. Onnea, Tiina!

Tiina Lämsä